MÓDA

Průvodce světem vůní

18.09.2017 REDAKCE
Autor článku

Průvodce světem vůní

Na světě bys našla máloco omamnějšího, než je jedinečný svět vůní. Vůně dokáží ovlivnit naši náladu a stát se tajnou zbraní pro muže. Výběr vůně je závislý především na vkusu jeho nositelky a každému voní vůně trošku jinak. My jsme pro tebe připravili několik postřehů, díky kterým se budeš ve složitém světě vůní lépe orientovat.

Rozdíly v koncentraci

Velmi často se při výběru perfektní vůně setkáš s označením parfém. Parfémem je ale jen málokterá vůně a většinou se jedná o vůně, které se již pohybují v řádech tisíců korun. Rozdíly mezi parfémy, parfémovanými vodami a toaletními vodami jsou v koncentraci vonných látek. Parfémy jsou nejintenzivnější, protože obsahují 15 až 30 % vonných látek. Parfémované vody obsahují 8 až 15 % a toaletní vody 3 až 5 % vonných látek.

Z čeho se vůně skládá?

Vůně se zpravidla skládá ze tří částí. Z hlavy, srdce a základu. K čemu ti budou tyto údaje dobré? Díky nim zjistíš, jaké vonné ingredience ucítíš nejdéle a nejintenzivněji. Ingredience, které se nachází v hlavě vůně, ucítíš jako první, tyto vonné složky však rychle odezní. Srdce tvoří charakter vůně a rozvíjí se po několika minutách. Složky v základu vůně působí nejdéle a to i po dobu několika hodin.

Vůně na každém voní jinak

Voní ti vůně, kterou nosí tvoje kamarádka? Dříve, než si ji zakoupíš, vyzkoušej, jak voní na tvém vlastním těle. Vůně totiž na každém voní trošku jinak v závislosti na specifické vůni každého člověka.

Kam vůni aplikovat?

Nejintenzivnějšího výsledku dosáhneš, pokud vůni aplikuješ na místa, kde je pod pokožkou nejvíce krevních vlásečnic, tedy za ušní boltec, na zápěstí do loketního důlku nebo do podkolení. Vůni můžeš také nanést na vlasy, těsně nad pokožku hlavy.

Kopírovat odkaz

Doporučené články

Rtěnka jako symbol ženskosti Rtěnka jako symbol ženskosti
Podzimní móda aneb jaké kousky se letos nosí Podzimní móda aneb jaké kousky se letos nosí
Nejslavnější kabelka světa Nejslavnější kabelka světa


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.