1) Můžu si zásilku vyzvednout osobně?
Samozřejmě! Těšíme se na Tebe.
Adresa pro vyzvednutí:
Čáslavská 46, Chrudim IV, 537 01, Czech Republic
NEBO
Národní 38, Praha 1, 110 00, Czech Republic
2) Chci zboží vrátit. Jak?
Zboží můžeš vrátit osobně na jedné z našich poboček nebo jej zašli zpět na naši adresu. Formulář pro reklamaci zboží nalezneš zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace.
3) Co když si objednám něco, co mi nebude vyhovovat?
Žádný strach. Máš 30 dní na vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží bez udání důvodu. Zboží můžeš vrátit zpět na jedné z našich poboček, nebo ho můžeš zaslat na naši adresu. Formulář pro odstoupení od smlouvy nalezneš zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace
4) Co když se mi zboží poškodí?
Pokud se tak stane, zboží můžeš osobně reklamovat na jedné z našich prodejen, nebo nám ho můžeš zaslat zpět na naši adresu v rámci reklamace. Formulář pro reklamaci zboží nalezneš zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace.
5) Jak mohu balíček zaplatit?
Převodem - zboží zasíláme po uhrazení částky.
Platba online - zboží zasíláme následující pracovní den.
Dobírkou - zboží zasíláme následující pracovní den.
6) Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?
Snažíme se zpracovat v co nejkratším termínu od přijetí balíčku k nám. Od odeslání platby je částka přičtena na Tvůj účet nejdéle do tří pracovních dní.
7) Kam zaslat zboží v případě reklamace/výměny/vrácení?
Zašli nám jej zpět na naši adresu:
Vuch s.r.o.
Čáslavská 46
Chrudim, 537 01
Czech Republic
8) Mohu si zboží zakoupit přímo na prodejně?
Rádi Tě uvidíme a ihned si kousek můžeš odnést.
Zakoupit zboží můžeš i bez objednávky.
V Chrudimi máme otevřeno ve všední dny PO-ČT od 9 - 17 hod a PÁ od 8 - 16 hod, v Praze ve všední dny od 10 - 20 hod.
9) Jak na prodejně mohu platit?
Platit můžeš jak hotově, tak platební kartou.
Může se stát, že si koupi rozmyslíš, nebo se Ti daný kousek nebude líbit.
Takže samozřejmě ano.
Formulář pro vrácení jednotlivých produktů nalezneš zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace jedná se o stejný formulář, jako je pro odstoupení od kupní smlouvy do 30 dnů.
11) Za jak dlouho bude moje reklamace vyřízena?
Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale snažíme se o vyřízení v co nejkratším možném termínu. Obvykle do týdne od doručení reklamace k nám na sklad. O vyřízení Tě budeme informovat e-mailem.
12) Je možné si balíček pojistit?
Ano, s naším pojištěním balíčku Vuch se nemusíš obávat zdlouhavého řešení ztráty balíku nebo jeho poškození! Ztratí-li se celá Tvá zásilka, s přepravcem záležitost vyřešíme sami. Je-li objednané zboží poškozené, obratem zasíláme štítek pro zpětný balík, případně kurýra přímo na Tvoji adresu.
V obou případech Ti ihned po zkontaktovaní naší zákaznické podpory odešleme nový, bezvadný kus a ty se už nemusíš o nic dalšího starat (pouze tehdy, nebude-li zboží již dostupné, spojíme se s Tebou osobně a společně situaci vyřešíme).