Samozřejmě! V košíku zadej výdejní místo (Praha, Chrudim) a my Ti dáme vědět, až bude Tvoje objednávka připravena k vyzvednutí. Těšíme se na Tebe.
Prodejna Chrudim: Čáslavská 46, Chrudim IV, 537 01, Czech Republic
Prodejna Praha: Národní 38, Praha 1, 110 00, Czech Republic
Zaplacené balíčky i objednávky na dobírku odesíláme hned následující pracovní den. Termín doručení závisí na dopravci, kterého si vybereš. Většinou Ti novou Vušku doručí do 1 až 2 pracovních dnů.
Zakoupit zboží na prodejně se dá i bez objednávky a hned si svůj vysněný kousek můžeš odnést. Rádi Tě uvidíme!
Jak máme otevřeno:
Chrudim: PO-ČT od 9 - 17 hod a PÁ od 8 - 16 hod.
Praha: Po-Ne od 10 - 20 hod.
U svého vytipovaného oblíbence si nastav hlídacího psa. Až ho znovu naskladníme, zaštěká Ti zpráva o dostupnosti do Tvého e-mailu.
Akční slevové kódy a dárkové poukazy mezi sebou nejdou kombinovat. U každé objednávky můžeš uplatnit jen jednu z možností.
Na e-shopu:
Na prodejně v Chrudimi i v Praze:
Na vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží v původním obalu máš 30 dní. Pro vratky používáme službu Retino. Celý proces je proto úplná hračka. Proklikni se na formulář Vrácení a reklamace a Retino Tě všemi kroky provede.
Pak už stačí přinést zboží na jednu z našich výdejen, nebo ho zabalit, do balíčku přidat číslo objednávky a zaslat na adresu:
Vuch s.r.o.
Čáslavská 46
Chrudim
53701
Na vrácení nepoužitého a nepoškozeného produktu máš 30 dnů. Můžeš ho přinést osobně na jednu z Vuch výdejen v Praze nebo v Chrudimi. Využít můžeš i naši službu Retino, která Tě celým procesem vratky provede. Vyplň formulář na vrácení, zboží s číslem objednávky zabal do balíčku a pošli na adresu:
Vuch s.r.o.
Čáslavská 46
Chrudim
53701
Moc nás mrzí, že se Ti zboží poškodilo. K reklamaci používáme službu Retino, aby byla pro Tebe co nejjednodušší. Přejdi na stránku Vrácení a reklamace. Vyber některou z uvedených možností, zadej číslo objednávky a svůj e-mail. Retino už Tě všemi kroky provede.
Pak už stačí přinést zboží na jednu z našich výdejen, nebo ho zabalit, do balíčku přidat číslo objednávky a zaslat k nám na adresu:
Vuch s.r.o.
Čáslavská 46
Chrudim
53701
Na vyřízení reklamace poškozeného zboží máme 30 dní, ale snažíme se být co nejrychlejší. Obvykle reklamace řešíme do týdne od doručení balíčku k nám. O vyřízení Ti dáme vědět e-mailem.
Snažíme se vratku zpracovat v co nejkratším termínu od přijetí balíčku k nám. Po odeslání platby je částka přičtena na Tvůj účet nejdéle do tří pracovních dní.
Ano! Pojištění zásilky má velkou výhodu. Při ztrátě nebo poškození balíčku se vyhneš zdlouhavému řešení.
Když se Tvoje zásilka ztratí, s přepravcem záležitost vyřešíme sami. Pokud je objednané zboží poškozené, obratem zasíláme štítek pro zpětný balík, případně kurýra přímo na Tvoji adresu.
V obou případech Ti ihned po kontaktování naší zákaznické podpory odešleme nový kus a Ty se už nemusíš o nic dalšího starat. Když už zboží nebude skladem, dáme Ti vědět a situaci společně vyřešíme.