Nejčastější dotazy

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Na každý Tvůj dotaz máme odpověď!
MŮŽU SI ZÁSILKU VYZVEDNOUT OSOBNĚ?

Samozřejmě! V košíku zadej výdejní místo (Praha, Chrudim) a my Ti dáme vědět, až bude Tvoje objednávka připravena k vyzvednutí. Těšíme se na Tebe.

 

Prodejna Chrudim: Čáslavská 46, Chrudim IV, 537 01, Czech Republic

Prodejna Praha: Národní 38, Praha 1, 110 00, Czech Republic

KDY DOSTANU SVŮJ BALÍČEK?

Zaplacené balíčky i objednávky na dobírku odesíláme hned následující pracovní den. Termín doručení závisí na dopravci, kterého si vybereš. Většinou Ti novou Vušku doručí do 1 až 2 pracovních dnů.

MŮŽU SI ZBOŽÍ KOUPIT PŘÍMO NA PRODEJNĚ?

Zakoupit zboží na prodejně se dá i bez objednávky a hned si svůj vysněný kousek můžeš odnést. Rádi Tě uvidíme!

 

Jak máme otevřeno:

Chrudim: PO-ČT od 9 - 17 hod a PÁ od 8 - 16 hod.

Praha: Po-Ne od 10 - 20 hod.

CO KDYŽ VYBRANÁ VUŠKA NENÍ SKLADEM?

U svého vytipovaného oblíbence si nastav hlídacího psa. Až ho znovu naskladníme, zaštěká Ti zpráva o dostupnosti do Tvého e-mailu.

MŮŽU KOMBINOVAT POUKAZY A SLEVOVÉ KÓDY?

Akční slevové kódy a dárkové poukazy mezi sebou nejdou kombinovat. U každé objednávky můžeš uplatnit jen jednu z možností.

JAK MŮŽU BALÍČEK ZAPLATIT?

Na e-shopu:

  • Převodem - zboží zasíláme následující den po uhrazení objednávky.
  • Platba kartou online - zboží zasíláme následující pracovní den.
  • Platba online převodem - zboží zasíláme následující pracovní den.
  • Dobírkou - zboží zasíláme následující pracovní den.

Na prodejně v Chrudimi i v Praze:

  • Hotově
  • Platební kartou
CHCI ZBOŽÍ VRÁTIT. JAK TO PROBÍHÁ?

Na vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží v původním obalu máš 30 dní. Pro vratky používáme službu Retino. Celý proces je proto úplná hračka. Proklikni se na formulář Vrácení a reklamace a Retino Tě všemi kroky provede. 

Formulář na vrácení

 

Pak už stačí přinést zboží na jednu z našich výdejen, nebo ho zabalit, do balíčku přidat číslo objednávky a zaslat na adresu:

Vuch s.r.o.

Čáslavská 46

Chrudim

53701

DO KDY MŮŽU ZBOŽÍ VRÁTIT?

Na vrácení nepoužitého a nepoškozeného produktu máš 30 dnů. Můžeš ho přinést osobně na jednu z Vuch výdejen v Praze nebo v Chrudimi. Využít můžeš i naši službu Retino, která Tě celým procesem vratky provede. Vyplň formulář na vrácení, zboží s číslem objednávky zabal do balíčku a pošli na adresu:

Vuch s.r.o.

Čáslavská 46

Chrudim

53701

Formulář vrácení

CHCI ZBOŽÍ REKLAMOVAT. JAK TO PROBÍHÁ?

Moc nás mrzí, že se Ti zboží poškodilo. K reklamaci používáme službu Retino, aby byla pro Tebe co nejjednodušší. Přejdi na stránku Vrácení a reklamace. Vyber některou z uvedených možností, zadej číslo objednávky a svůj e-mail. Retino už Tě všemi kroky provede.

Formulář reklamace

 

Pak už stačí přinést zboží na jednu z našich výdejen, nebo ho zabalit, do balíčku přidat číslo objednávky a zaslat k nám na adresu:

Vuch s.r.o.

Čáslavská 46

Chrudim

53701

JAK DLOUHO TRVÁ REKLAMACE?

Na vyřízení reklamace poškozeného zboží máme 30 dní, ale snažíme se být co nejrychlejší. Obvykle reklamace řešíme do týdne od doručení balíčku k nám. O vyřízení Ti dáme vědět e-mailem.

KDY MI PŘIJDOU PENÍZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ?

Snažíme se vratku zpracovat v co nejkratším termínu od přijetí balíčku k nám. Po odeslání platby je částka přičtena na Tvůj účet nejdéle do tří pracovních dní.

JE MOŽNÉ SI BALÍČEK POJISTIT?

Ano! Pojištění zásilky má velkou výhodu. Při ztrátě nebo poškození balíčku se vyhneš zdlouhavému řešení.

Když se Tvoje zásilka ztratí, s přepravcem záležitost vyřešíme sami. Pokud je objednané zboží poškozené, obratem zasíláme štítek pro zpětný balík, případně kurýra přímo na Tvoji adresu.

V obou případech Ti ihned po kontaktování naší zákaznické podpory odešleme nový kus a Ty se už nemusíš o nic dalšího starat. Když už zboží nebude skladem, dáme Ti vědět a situaci společně vyřešíme.

Zvolte svoji zemi