Autor článku
Červen pro nás byl měsícem ve znamení “expanzie”. Slavnostně jsme otevřeli úplně první Vuch store na Slovensku, který najdeš v bratislavském obchodním domě, Eurovea. Čtyři necelé týdny na realizaci, desítky schopných rukou a jednotky hlav z řad zaměstnanců Vuch, které na tomto obtížném úkolu musely spolupracovat možná i víc než kdy předtím.
Zajímá Tě, jak probíhala příprava bratislavské prodejny od začátku až po slavnostní opening? Začti se do našeho exkluzivního rozhovoru s vedoucí Vuch storu v Bratislavě, Vierkou Štrbovou. Ta Ti prozradí, na čem bylo třeba nejvíce zapracovat, kde v procesu narazili na kotrmelce a překážky a jaké jsou reakce (nejen) zapálených fanoušků Vuch.
Ahoj, Vierko, mohla bys našim zákazníkům osvětlit, co práce na otevíračce bratislavské prodejny obnášela?
Uff, tak kde začít? Krátce před otevřením nebylo v prostoru prodejny vlastně vůbec nic. Jen holý prostor. Takže jsme museli v rekordně krátkém čase zařídit kompletně všechno. Zázemí, regály, výstavní plochy, osvětlení, elektriku, zkrátka úplně vše. Před samotným otevřením jsme pak připravili sklad v zázemí, kasu a upravili výstavní plochu. V poslední fázi jsme pak vše pořádně uklidili a “nastajlovali” tak, aby měli zákazníci z prodejny ten nejlepší možný zážitek.
Jaké překážky jste museli překonat před slavnostním otevřením prodejny?
Tak zase, kde začít. 😀 Tím, že Vuch otevíral úplně první prodejnu v prostorech obchodního centra, navíc v jiné zemi s jinými pravidly a zákony, tak jsme překážek řešili (a stále řešíme) celou řadu. Jedním z důvodu je i to, že jsme se rozhodli pro koncept Pop up storu, který má svá specifika. Stejně tak nebylo zrovna snadné pochopit a přizpůsobit se slovenské legislativě. No, překážek byla spousta, ale zatím se s nimi společně s kolegyní Martinkou pereme statečně.
Jaké jsou první reakce zákazníků na novou prodejnu?
Zákazníci nás pravidelně informují o tom, že je prodejna opravdu krásná. Z vedení firmy a z řad odborné veřejnosti dostáváme na prodejnu jen samou chválu. Stejně tak od zákazníků, kteří (jak jsme si doteď všimly) značku Vuch v některých případech teprve poznávají. Nicméně ti, co nás už moc dobře znají, nám vyprávějí, že Vuch patří mezi jejich nejoblíbenější značky. Toto nás s kolegyní Martinkou nejvíce naplňuje, když vidíme, kolik spokojených zákaznic a zákazníků tu máme. Ti se také radují z toho, že máme konečně i na Slovensku kamennou prodejnou a mohou si tak produkty důkladně prohlédnout a “osahat”. Jsme za chválu ze všech stran moc rády a s veškerou pokorou přijímáme i fajn recenze na nás, jako tým. Ať už ze sociálních sítí, tak i přímo od našich zákazníků, kteří nás na prodejně navštíví. Dělá nám to velkou radost a věříme, že budeme v podobném duchu pokračovat.
Jak bys jedním slovem zhodnotila otevření nové prodejny v Bratislavě?
Paráda! 😊
My Vierce, Martině a celé #vuchcrew, která se na tomto projektu podílela, od Vušího srdce děkujeme. A těšíme se na tebe, až se přijdeš mrknout, jak to naší nově otevřené prodejně sluší.