Hodinky -25%
Hodinky -25%
MENU

VRÁCENÍ A REKLAMACE

 

REKLAMACE

Velice nás mrzí, jestli se Vám naše zboží poškodilo. V tomto případě můžete uplatnit reklamaci. Učiňte tak, prosím co nejdříve, bez zbytečného odkladu.

Zašlete ho na naši adresu Vuch s.r.o. Tovární 1112, Chrudim 537 01 spolu s vyplněným reklamačním formulářem a kopií daňového dokladu (faktury). Reklamované zboží zabalte do vhodného obalu tak, aby se nepoškodilo. Do reklamačního formuláře nezapomeňte uvést jaké navrhujete řešení (oprava či výměna).

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, avšak rozhodnutí o tom, že jsme reklamaci přijali, Vám bude oznámeno nejpozději do tří dnů od jejího přijetí.

Po vyřízení reklamace Vám zašleme potvrzení o datu a způsobu vyřízení.

V případě, uznání reklamace neběží nová záruční doba. Může být, ale prodloužena o dobu, po kterou je zboží v opravě.

 

Formulář pro reklamační řízení:

 

 reklamacni_formular.pdf

 

Náš právní vztah se řídí dle Reklamačního řádu, podle kterého budeme postupovat při reklamaci zboží.

 

VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud Vám zboží nevyhovuje, nelíbí nebo se nehodí k šatům, není žádný problém ho vrátit nebo vyměnit, a to bez udání důvodu ve lhůtě 30 dní ode dne, kdy jste zboží obdrželi.

Odešlete ho zabalené do vhodného obalu tak, aby se nepoškodilo, zpět na naši adresu Vuch s.r.o. Tovární 1112, Chrudim 537 01 spolu s vyplněným formulářem (Vrácení nebo výměna) jako doporučený balíček. Zboží nezasílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít.

Do formuláře nezapomeňte uvést, jestli chcete zboží vrátit nebo vyměnit. V případě vrácení peněz nezapomeňte uvést své číslo účtu, abychom věděli, kam platbu zaslat. Nebo je možné si částku ponechat jako kredit na další nákup. Obratem Vám zašleme kód, který můžete kdykoliv uplatnit na našem eshopu.

Váš požadavek vyřešíme co nejrychleji to bude možné, nejdéle však do 30 dní od přijetí zboží k nám.

 

Formulář pro Vrácení nebo výměna zboží:

 

 vraceni_nebo_vymena_zbozi.pdf

 

 

Kompletní znění podmínek při odstoupení od smlouvy najdete v našich všeobecných obchodním podmínkách zde.

Něco není stále jasné? Nevadí! Napište nám na info@vuch.cz nebo zavolejte na +420 604 474 451.

 

POJIŠTĚNÍ BALÍČKU VUCH

S naším pojištěním balíčku Vuch se nemusíš obávat zdlouhavého řešení ztráty balíku nebo jeho poškození! Ztratí-li se celá tvá zásilka, s přepravcem záležitost vyřešíme sami. Je-li objednané zboží poškozené, následující pracovní den si jej u tebe vyzvedne kurýr přepravní služby.

V obou případech ti ihned po zkontaktovaní naší zákaznické podpory odešleme nový, bezvadný kus a ty se už nemusíš o nic dalšího starat (pouze tehdy, nebude-li zboží již dostupné, spojíme se s tebou osobně a společně situaci vyřešíme).