NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
- Můžu si zásilku vyzvednout osobně?
- Chci zboží vrátit. Jak?
- Co když si objednám něco, co mi nebude vyhovovat?
- Co když se mi zboží poškodí?
- Jak mohu balíček zaplatit?
- Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?
- Kam zaslat zboží?
- Mohu si zakoupit zboží na prodejně?
- Jak na prodejně můžu platit?
- Je možné vrátit jeden kus z objednávky?
- Za jak dlouho bude moje reklamace vyřízena?
- Je možné si balíček pojistit?
1) Můžu si zásilku vyzvednout osobně?
Samozřejmě! Těšíme se na Vás!
Adresa pro vyzvednutí:
Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01, Czech Republic
NEBO
Bořivojova 536/106, 130 00 Praha 3-Žižkov, Czech Republic
2) Chci zboží vrátit. Jak?
Zboží můžete vrátit osobně na jedné z našich poboček nebo jej zašlete zpět na naši adresu spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace.
3) Co když si objednám něco, co mi nebude vyhovovat?
Žádný strach. Máte 30 dní na vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží bez udání důvodu. Zboží můžete vrátit zpět na jedné z našich poboček nebo ho můžete zaslat na naši adresu spolu s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy, který naleznete zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace
4) Co když se mi zboží poškodí?
Pokud se tak stane, zboží můžete osobně reklamovat na jedné z našich prodejen nebo nám ho můžete zaslat zpět na naši adresu v rámci reklamace spolu s reklamačním formulářem, který naleznete zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace.
5) Jak mohu balíček zaplatit?
Převodem - zboží zasíláme po uhrazení částky.
Platba online - zboží zasíláme následující pracovní den.
Dobírkou - zboží zasíláme následující pracovní den.
6) Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?
Snažíme se zpracovat v co nejkratším termínu od přijetí balíčku k nám. Od odeslání platby je částka přičtena na Váš účet nejdéle do tří pracovních dní.
7) Kam zaslat zboží v případě reklamace?
Zašlete nám jej zpět na naši adresu:
Vuch s.r.o.
Tovární 1112
Chrudim IV, 537 01
Czech Republic
8) Mohu si zboží zakoupit přímo na prodejně?
Rádi Vás uvidíme a ihned si Váš kousek můžete odnést.
Zakoupit zboží můžete i bez objednávky.
V Chrudimi máme otevřeno ve všední dny od 8 - 16 hod, v Praze ve všední dny od 10 - 18 hod a v sobotu 10 - 15hod.
9) Jak na prodejně mohu platit?
Platit můžete hotově i platební kartou.
Může se stát, že si koupi rozmyslíte, nebo se Vám daný kousek nelíbí.
Takže samozřejmě ano.
Ve formuláři o odstoupení od kupní smlouvy (https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace) uvedete o jaké zboží se jedná.
11) Za jak dlouho bude moje reklamace vyřízena?
Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale snažíme se o vyřízení v co nejkratším možném termínu. Obvykle do týdne od doručení reklamace k nám na sklad. O vyřízení vás budeme informovat emailem.
12) Je možné si balíček pojistit?
Ano, s naším pojištěním balíčku Vuch se nemusíš obávat zdlouhavého řešení ztráty balíku nebo jeho poškození! Ztratí-li se celá tvá zásilka, s přepravcem záležitost vyřešíme sami. Je-li objednané zboží poškozené, následující pracovní den si jej u tebe vyzvedne kurýr přepravní služby.
V obou případech ti ihned po zkontaktovaní naší zákaznické podpory odešleme nový, bezvadný kus a ty se už nemusíš o nic dalšího starat (pouze tehdy, nebude-li zboží již dostupné, spojíme se s tebou osobně a společně situaci vyřešíme).