Vuch Magazín |    +420 604 474 451 (PO-PÁ 08:00-16:00)

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

1) Můžu si zásilku vyzvednout osobně?

   Samozřejmě! Těšíme se na Vás!

Adresa pro vyzvednutí: 

Tovární 1112

Chrudim IV, 537 01

Czech Republic

 

2) Chci zboží vrátit. Jak?

   Zboží zašlete zpět na naši adresu spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete zde https://www.vuch.cz/Stranky/Zakaznicka-podpora.

 

3) Co když si objednám něco, co mi nebude vyhovovat?

   Žádný strach. Máte 30 dní na vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží bez udání důvodu. Zboží zašlete zpět na naši adresu spolu s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy, který naleznete zde https://www.vuch.cz/Stranky/Zakaznicka-podpora.

 

4) Co když se mi zboží poškodí?

   Pokud se tak stane, zašlete nám zboží v rámci reklamace zpět spolu s reklamačním formulářem, který naleznete zde https://www.vuch.cz/Stranky/Zakaznicka-podpora.

   Zboží Vám rádi vyměníme, nebo zašleme částku zpět na Váš účet.

 

5) Jak mohu balíček zaplatit?

Převodem - zboží zasíláme po uhrazení částky.

Platba online - zboží zasíláme následující pracovní den.

Dobírkou - zboží zasíláme následující pracovní den.

              

6) Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?

   Snažíme se zpracovat v co nejkratším termínu od přijetí balíčku k nám. Od odeslání platby je částka přičtena na Váš účet nejdéle do tří pracovních dní.

 

7) Kam zaslat zboží?

Zašlete nám jej zpět na naši adresu:

Vuch s.r.o.

Tovární 1112

Chrudim IV, 537 01

Czech Republic

 

8) Mohu si zboží zakoupit přímo na prodejně?

Rádi Vás uvidíme a ihned si Váš kousek můžete odnést.

Zakoupit zboží můžete i bez objednávky.

Jsme tu ve všední dny od 8 - 16 hod.

  

9) Jak na prodejně mohu platit?

Platit můžete pouze hotově.

 

10) Je možné vrátit jeden kus z objednávky?

   Může se stát, že si koupi rozmyslíte, nebo se Vám daný kousek nelíbí.

Takže samozřejmě ano.

Ve formuláři o odstoupení od kupní smlouvy (https://www.vuch.cz/Stranky/Zakaznicka-podpora) uvedete o jaké zboží se jedná.

11) Za jak dlouho bude moje reklamace vyřízena?

   Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale snažíme se o vyřízení v co nejkratším možném termínu. Obvykle do týdne od doručení reklamace k nám na sklad. O vyřízení vás budeme informovat emailem.